Specyfikacja techniczna i podręcznik użytkownika Dewalt DW139 są narzędziami, które dostarczają użytkownikowi szczegółowych informacji na temat produktu. Specyfikacja techniczna zawiera informacje o wymiarach, wadze, prędkości, mocy, przedziałach częstotliwości, napięciu i prądzie oraz innych cechach technicznych produktu. Podręcznik użytkownika zawiera informacje na temat sposobu używania produktu, jego konserwacji, czyszczenia i obsługi. Specyfikacja techniczna i podręcznik użytkownika Dewalt DW139 są niezbędne do prawidłowego używania i zapewnienia bezpiecznej eksploatacji produktu.
Ostatnia aktualizacja: Specyfikacja techniczna i podręcznik użytkownika Dewalt Dw139
INSTALACJE ELEKTRYCZNE
SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT POCHYLNIA DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH I MIEJSC POSTOJOWE PRZY BUDYNKU MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ ZLOKALIZOWANYM W ŁODZI PRZY UL. ĆWIKLIŃSKIEJ
Bardziej szczegółowo
PROGRAM FUNKCJONALNO UŻYTKOWYSIWZ zał. nr 12 - program funkcjonalno-użytkowy PROGRAM FUNKCJONALNO UŻYTKOWY 1. TYTUŁ Zaprojektowanie i wykonanie systemu oddymiania na klatce schodowej nowego budynku Lubelskiego Hospicjum Dobrego Samarytaninastron 5 strona 1 SPIS TREŚCIstron 5 strona 1 SPIS TREŚCI 1 DANE OGÓLNE... 2 1. 1. PRZEDMIOT OPRACOWANIA... 2. ZAKRES OPRACOWANIA... 3. PODSTAWA OPRACOWANIA... 4. WYKAZ POLSKICH NORM... 2 2 SYSTEM ODDYMIANIA - OPIS TECHNICZNY... 4
SPECYFIKACJA TECHNICZNAUsługi Projektowe arch. Agnieszka M. Piotrowska, 10-688 Olsztyn, ul. W. Witosa 1F/9, tel. : 502 066 156, e-mail: ampiotrowska@op. pl biuro - 10-510 Olsztyn, ul. M. Kopernika 1/20, tel. /fax: 89 527 91 76
PROJEKT WYKONAWCZY ZAMIENNYNIP 774-184-90-92 09-410 Płock ul. Batalionu Parasol 76 Tel. /fax 0 24 266 63 16; 601 278 205 PROJEKT WYKONAWCZY ZAMIENNY Tytuł projektu: Projekt przebudowy internatu część B i bloku żywieniowego oraz termomodernizacji
SPECYFIKACJA TECHNICZNA Wykonania i odbioru prac konserwacyjnych Grawitacyjnych Systemów Oddymiania Klatek Schodowych, Systemów sygnalizacji pożaru, bram ppoż. oraz detekcji gazów w budynkach przy ul.
DOKUMENTACJA WYKONAWCZADOKUMENTACJA WYKONAWCZA Autonomicznej instalacji oddymiania i odprowadzania temperatury z klatek schodowych w budynku Instytutu Badań Systemowych Polskiej Akademii Nauk przy ul. Newelskiej 6 w Warszawie
PRZEBUDOWA BUDYNKU PRZEDSZKOLAAA SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT PRZEBUDOWA BUDYNKU PRZEDSZKOLA Roboty Instalacyjne - Elektryczne - KOD Ogólny wg CPV 45310000-3 Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych -
Przedmiar robót2016-04-18 Inwestor: Wykonawca: Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu Przedsiębiorstwo Inżynieryjne KELVIN Sp. z Królewiecka 146 o. o. 82-300 Elbląg Piękna 13 85-309 Bydgoszcz Przedmiar robót Nazwa budowy:
D INNE ROBOTY207. D - 10. 00. 00 INNE ROBOTY D-10. 12. 01 WYKONANIE ZABEZPIECZENIA ISTNIEJĄCEGO UZBROJENIA PODZIEMNEGO...... 208 GRUDZIEŃ 2015 208. D 10. 01 WYKONANIE ZABEZPIECZENIA ISTNIEJĄCEGO UZBROJENIA PODZIEMNEGO
CPV 45453000-7 SPIS TREŚCISPIS TREŚCI WSTĘP... 2 URZĄDZENIA I MATERIAŁY... 2 SPRZĘT... 3 TRANSPORT... 3 WYKONANIE ROBÓT... 3 KONTROLA JAKOŚCI... 6 OBMIAR ROBÓT... 6 ODBIÓR ROBÓT... 6 ROZLICZENIE ROBÓT... 8 DOKUMENTY ZWIĄZANE... 8 Wszystkim
ELENs. c. Karbowski DługońskiELENs. Karbowski Długoński 84-200 Wejherowo, ul. Sobieskiego 292C, tel. /fax 058 6783119, e-mail: biuro@elensc. pl, www. elensc. pl PROJEKT BUDOWLANY Egz. 5 TEMAT: Instalacja czujek dymu i chwytaków elektromagnetycznych
Zawartość opracowania:Zawartość opracowania: I. WSTĘP... 3 II. OPIS TECHNICZNY... 4 III. OBLICZENIA TECHNICZNE... 6 IV. WYKAZ MATERIAŁÓW... 7 V. WYKAZ RYSUNKÓW... 8 Rys 1. Rys 2. Rys 3. Rys 4. Schemat instalacji sygnalizacji pożaru. pl/14537415-Mbm-r-o-k-z-a-l-1-9-8-9-r. html">MBM R o k z a ł. 1 9 8 9 r. MBM R o k z a ł. FIRMA KONSULTINGOWA I PROJEKTOWO BADAWCZO BUDOWLANA Spółka. z o. ul. Wybickiego 10/5, 51-144 Wrocław, tel. /fax. (71) 729 41 54 tel. kom. 601 643 615 e-mail: mbm. firma@wp. pl
CZĘŚĆ II PROJEKT WYKONAWCZYCZĘŚĆ II INSTALACJI OŚWIETLENIA AWARYJNEGO - EWAKUACYJNEGO w budynku Przedszkola Miejskiego Nr 10 w Legionowie opis techniczny. 13 INSTALACJI OŚWIETLENIA AWARYJNEGO - EWAKUACYJNEGO w budynku Przedszkola
D Układanie rur ochronnych z PVCSTWiORB D-10. 02. 01 Układanie rur ochronnych PVC 178 D 10. 01 Układanie rur ochronnych z PVC STWiORB D-10. 01 Układanie rur ochronnych PVC 179 1. CZĘŚĆ OGÓLNA 1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego
Co to jest usługa sieciowa
To usługa, która umożliwia przesyłanie elektronicznych komunikatów (zgłoszeń, wniosków, potwierdzeń itp. ) bezpośrednio między twoim systemem a PUESC. Struktura przesyłanych komunikatów musi być zgodna ze strukturą XML (schematem XSD).
Aby skorzystać z kanału webservice konieczne jest specjalne oprogramowanie. Możesz zakupić program komercyjny, który umożliwia korzystanie z tej usługi, lub dostosować oprogramowanie własne. Oprogramowanie takie musi umożliwiać przesłanie komunikatów w wymaganej strukturze (specyfikacja XML komunikatu) za pośrednictwem udostępnionego kanału (specyfikacja kanału webservice).
Uwaga: Zarówno strukturę XML i specyfikację wymagań kanału komunikacyjnego znajdziesz poniżej. Pamiętaj, że mogą one ulegać zmianom, które wynikają najczęściej z konieczności dostosowania do zmian prawnych. To z kolei powoduje konieczność każdorazowego dostosowania twojego oprogramowania do nowych wymagań.
Zmiany są sygnalizowane przez KAS z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby klienci lub producenci oprogramowania mogli dostosować na czas własne systemy. Jeśli zdecydujesz się na zakup programu komercyjnego, sprawdź czy licencja na nie obejmuje również jego aktualizację, w tym dostosowanie do zmieniających się wymagań KAS.
Usługa sieciowa SEAP jest podstawowym kanałem komunikacyjnym użytkowników zewnętrznych z Systemem Informacyjnym Skarbowo-Celnym (SISC), który wykorzystuje webservice i umożliwia przesyłanie komunikatów elektronicznych w strukturze XML. Obsługuje on komunikację dwustronną. Oznacza to, że umożliwia zarówno przesyłanie komunikatów elektronicznych z twojego systemu bezpośrednio do PUESC, jak i pobieranie odpowiedzi.
Jeśli twój system będzie komunikował się z usługą sieciową zgodnie ze specyfikacją, to PUESC będzie zwrotnie przesyłać do niego odpowiedzi (bez konieczności cyklicznego odpytywania usługi sieciowej SEAP). Poniżej znajdziesz informacje m. in. o skonfigurowaniu komunikacji za pośrednictwem tego kanału, uwierzytelnianiu usługi sieciowej, strukturze i zawartości informacyjnej komunikatu, kopercie. Jeśli używasz oprogramowania komercyjnego, informacje o wykorzystaniu usługi sieciowej powinny znajdować się w instrukcji obsługi tego oprogramowania.
Komponenty SISC udostępniające usługi sieciowe
System Informacyjny Skarbowo-Celny (SISC) to środowisko mające charakter komponentowy wchodzące w skład systemu informacyjnego resortu finansów, udostępniające klientom KAS e-usługi publiczne poprzez PUESC oraz zapewniające funkcjonalnosci do obsługi procesów wewnętrznych w KAS związanych z udostępnianymi usługami publicznymi. SISC składa sie z komponentów informatycznych, z których część udostępnia e-usługi publiczne kanałem webservice (usługi sieciowe):
- Automatyczny System Eksportu (AES),
- Automatyczny System Importu (AIS),
- System Przemieszczania i Nadzoru Wyrobów Akcyzowych (EMCS PL2),
- System Zintegrowanej Taryfy Celnej (ISZTAR4),
- System Kontroli Tranzytu – Nowy Skomputeryzowany System Tranzytowy (NCTS2),
- Zintegrowany System Obsługi Zabezpieczeń (OSOZ2),
- Platforma Koordynacji i Wymiany Danych – Single Window (PKWD–SINGLE WINDOW),
- System Rozliczania Procedur Specjalnych (RPS),
- System Awizacji Towarów i Osób (SATOS),
- System Pojedynczy Elektroniczny Punkt Dostępu (SEAP),
- System Elektronicznego Nadzoru Transportu (SENT),
- System Zwrot VAT dla Podróżnych (TAX FREE),
- Zintegrowany System Poboru Należności i Rozliczania z UE i Budżetem (ZEFIR2).
Informacje dla integratorów i programistów
Potraktuj poniższe specyfikacje jako dokument źródłowy przy projektowaniu i implementacji systemu informatycznego, który będzie wykorzystywać kanał webservice.
Zapoznaj się również z informacjami o dostępnych środowiskach testowych, w których możesz sprawdzić poprawność działania tworzonego przez ciebie oprogramowania.
Wczytanie na PUESC pliku komunikatu w formacie. xml – informacje dla użytkowników
Uwaga! Na PUESC zostały udostępnione specyfikacje techniczne XML komunikatów przyjmowanych przez PUESC. Znajdziesz je w sekcjach poszczególnych systemów, które udostępniają usługi sieciowe.
Wygenerowany zgodnie ze specyfikacją techniczną XML elektroniczny komunikat (deklarację, zgłoszenie, wniosek itp. ) możesz:
Aby wczytać na PUESC plik komunikatu, postępuj zgodnie z poniższym opisem.
KROK 1
Przygotuj plik XML
- Wygeneruj komunikat w formacie. XML. Komunikat możesz wygenerować w dedykowanej aplikacji lub innym narzędziu.
- Komunikat w formacie XML zapisz jako plik XML na dysku swojego urządzenia, np. na pulpicie.
- Jeśli jest to wymagane, podpisz komunikat. Możesz go również podpisać później na PUESC – patrz KROK 4.
KROK 2
Zaloguj się na PUESC.
KROK 3
Wczytaj plik XML
KROK 4
Podpisz plik XML
Jeśli nie podpisałeś pliku. XML wcześniej, podpisz komunikat na PUESC.
Możesz to zrobić przy użyciu podpisu dopuszczonego dla danego typu komunikatu. Sposoby podpisania komunikatu znajdziesz w opisie usługi, z której korzystasz, lub w specyfikacji technicznej XML.
Żeby podpisać plik na PUESC:
KROK 5
Wyślij plik XML
zaznacz i wyślij wczytany plik.
- Przejdź do zakładki
- zaloguj się na PUESC i na stronie POMOC wybierz Help Desk SISC
- przejdź do portalu CSD - Centralny Service Desk (strona otwiera sie w nowym oknie)
- w portalu CSD kliknij Nowe zgłoszenie
- z Katalogu usług wybierz - Usługi sieciowe PUESC
- po wybraniu usługi wybierz klasyfikację - ten wybór pozwoli bardziej szczegółowo opisać zgłoszenie
- otworzy się formularz zgłoszenie - w polu opis zgłoszenia napisz czego dotyczy twój problem
- jeżeli uważasz, że opisałeś już wszystko kliknij w przycisk Kontynuuj
- teraz możesz dodać załączniki do zgłoszenia (zrzuty ekranu lub inne istotne twoim zdaniem informacje), możesz również wysłać zgłoszenie bez załączników.
- kliknij przycisk Zgłoś - zgłoszenie niezwłocznie trafi do operatorów Help Desk SISC a ty otrzymasz:
- informację w oknie - Utworzono zgłoszenie o numerze ZGL2329987 (przykladowy numer)
- wiadomość email potwierdzającą zarejestrowanie zgłoszenia
- po obsłużeniu zgłoszenia przez operatorów Help Desk SISC otrzymasz wiadomość email potwierdzającą rozwiązanie zgłoszenia
- e-mail: helpdesk-eclo@mf. pl
- w polu temat wpisz nazwę usługi oraz system - np. Usługi sieciowe AES
- w treści wiadomości opisz co działa nieprawidłowo bądź napisz, czego chcesz się dowiedzieć
- wyślij wiadomość z adresu e-mail, który został użyty do założenia konta na PUESC (login PUESC) - wiadomosć wysłana z innego adresu zostanie automatycznie odrzucona
- telefon:
- Rejestracja zgłoszeń oraz wniosków – niezwłocznie, całodobowo.
- Obsługa standardowych zgłoszeń lub wniosków, dla których zostały opracowane rozwiązania – na bieżąco, maksymalny czas obsługi zgłoszenia lub wniosku do 4 godzin.
- Obsługa zgłoszeń wymagająca wiedzy specjalistycznej bądź technicznej w dni robocze od 7:30 do 15:30 – maksymalny czas obsługi zgłoszenia do 20 dni roboczych.
- Obsługa wniosków wymagająca wiedzy specjalistycznej bądź technicznej w dni robocze od 7:30 do 15:30 maksymalny czas obsługi zgłoszenia do 10 dni roboczych.
- ↑ PN-EN 45020 Normalizacja i dziedziny związane – Terminologia ogólna.
Mój pulpit | Moje sprawy i dokumenty | Dokumenty
i sprawdź, czy otrzymałeś właściwe komunikaty zwrotne (np. potwierdzenie wysłania i odebrania wysłanego komunikatu).
Uwaga! Komunikaty zwrotne zależą od usługi, z której korzystasz.
Jeżeli potrzebujesz pomocy (Help Desk) z zakresu usług sieciowych
Kontakt całodobowy 24/7/365 poprzez:
portal CSD - Centralny Service Desk:
Uwaga! Jeżeli chcesz skorzystać z Help Desk SISC dla usług sieciowych:
Uwaga! Wszystkie wiadomości wysyłane są z adresu pomoc. Informatyczna@mf. pl
Uwaga! Nie świadczymy wsparcia telefonicznego w zakresie usług sieciowych
Czas realizacji
Specyfikacja techniczna (ang. technical specification) – dokument ustalający wymagania techniczne, które powinien spełniać wyrób, proces lub usługa. Zaleca się, aby w specyfikacji technicznej wskazywano, jeżeli jest to potrzebne, procedurę lub procedury, za pomocą których można określić, czy dane wymagania są spełnione. Specyfikacja techniczna może być oparta o normy[1].