Rozpoczęcie pracy z systemem Frigidaire Cpgs3085kf7

Rozpoczęcie pracy z systemem Frigidaire CPGS3085KF7 jest łatwym procesem, a jego instalacja zajmuje zazwyczaj mniej niż godzinę. Przed rozpoczęciem instalacji upewnij się, że masz dostęp do prądu, odpowiednią ilość miejsca wokół urządzenia, a także kompletny zestaw narzędzi. Następnie wyjmij urządzenie z opakowania, zainstaluj filtr wody i ustaw na miejscu. Po zainstalowaniu urządzenia podłącz je do zasilania i zainstaluj aplikację Frigidaire na urządzeniu mobilnym, aby uzyskać pełny dostęp do opcji sterowania.

Ostatnia aktualizacja: Rozpoczęcie pracy z systemem Frigidaire Cpgs3085kf7

​Po założeniu podmiotu w programie Subiekt nexo zostają zastosowane ustawienia domyślne, najczęściej wybierane przez użytkowników. Dlatego ważne jest, żeby dostosować program do specyfiki pracy swojej firmy. W pierwszych krokach z programem handlowo–magazynowym Subiekt nexo przedstawiamy najważniejsze parametry, które pozwolą na bezproblemowe rozpoczęcie pracy z systemem.

Uwaga! Dokładniejsze opisy danych modułów znajdują się pod klawiszem F1, który wyświetla pomoc kontekstową. Przykładowo, gdy osoba pracująca na programie Subiekt nexo jest w module Sprzedaż i na klawiaturze naciśnie przycisk F1, wyświetli jej się pomoc związana właśnie z tym modułem.

Pierwszą z funkcji programu Subiekt nexo są Parametry Subiekta. Aby otworzyć konfigurację, w wyszukiwarce programu należy wpisać frazę Parametry Subiekta, wejść w wyszukany moduł i kliknąć górne menu Popraw. Trzeba zwrócić uwagę na możliwość Drukowania zgód marketingowych wraz z dokumentami handlowymi i magazynowymi.

W Parametrach Subiekta można skonfigurować między innymi Sposób wydawania towarów. Istnieje pięć możliwości:

  • FIFO (First In, First Out) według daty wystawienia – towar, który przyjdzie do magazynu pierwszy, pierwszy musi z niego zejść;
  • LIFO (Last In, First Out) według daty wystawienia – odwrotnie niż FIFO według daty wystawienia;
    FIFO (First In, First Out) według terminu ważności – podobnie, jak pierwsze FIFO, ale z uwzględnieniem terminu ważności;LIFO (Last In, First Out) według terminu ważności – odwrotnie niż FIFO według terminu ważności;HIFO (Highest In, First Out) według cen zakupu – inaczej mówiąc „najdroższe przyszło, pierwsze wychodzi", z uwzględnieniem najwyższej ceny nabycia.

Ponadto jest również możliwość ukrycia Danych wrażliwych, czyli informacji o kosztach, marżach, narzutach i zysku.

Warto również zwrócić uwagę na Kolejność realizacji zamówień, która w ramach dostępnych stanów magazynowych zrealizuje zamówienia według zadanej kolejności. Istnieje możliwość wybrania następujących opcji:

według daty wystawiania, bez względu na status – realizacja zamówień przebiega na podstawie datę wystawienia zamówienia, system nie uwzględnia żadnego statusu;według rezerwacji i daty wystawienia – w pierwszej kolejności zostaną zrealizowane pozycje zamówień z rezerwacją (częściową lub stanu) oraz z najwcześniejszą datą wystawienia;według terminu realizacji – pozycje zamówienia są uporządkowane według terminu realizacji.

Kolejnym modułem, na który warto zwrócić uwagę na początku pracy z programem Subiekt nexo jest moduł, w którym możemy tworzyć i edytować jednostki miary. Aby tam przejść, w wyszukiwarce programu w lewym, górny rogu należy wpisać jednostki miary i otworzyć wyszukany moduł. Można tam przede wszystkim określić precyzję jednostek miar, czyli liczbę cyfr zapisywanych po przecinku.

Następnym modułem jest minimalna marża. Marża to różnica między ceną sprzedaży asortymentu a ceną jego zakupu, która określa nadwyżkę (zysk) uzyskiwaną ze sprzedaży asortymentu ponad bezpośrednie koszty jego nabycia. Minimalna marża ustawiona w towarze jest wykorzystywana w cennikach, w parametrze Uwzględnij minimalną marżę podczas wyliczania ceny sprzedaży. Aby ustalić minimalną marżę w programie Subiekt nexo, w wyszukiwarce programu w lewym, górny rogu należy wpisać minimalne marże, otworzyć wyszukany moduł i kliknąć górne menu Popraw lub Dodaj. media/e-pomoc/Zdjecia/2173/4s. png"/>

Kolejną możliwością, jaką daje program Subiekt nexo jest grupowanie i cechowanie asortymentów i klientów. Nadawanie grup i cech klientom i asortymentom służy przede wszystkim do filtrowania w różnego rodzaju raportach, inwentaryzacji, cennikach, czy listach z asortymentem. Aby dodać je do programu, należy w wyszukiwarce programu wpisać grupy (dla grup klientów i asortymentów) lub cechy (dla cech klientów i asortymentu) i otworzyć wyszukany moduł, po czym kliknąć górne menu Dodaj. media/e-pomoc/Zdjecia/2173/5s. png"/>

Ostatnim modułem jest moduł Typy dokumentów. Parametry te pozwalają szczegółowo zdefiniować:

  • wszystkie typy dokumentów handlowych i magazynowych w Subiekcie nexo,
  • dokumenty noty korygującej i faktury wewnętrznej dla Rewizora nexo,
  • dokument oferty dla Gestora nexo.
  • Na przykładzie konfiguracji typu dokumentu Faktura VAT sprzedaży: edycja możliwa jest po wpisaniu w wyszukiwarce programu w lewym, górny roku typy dokumentów i otwarciu wyszukanego modułu, zaznaczeniu Faktury VAT sprzedaży i kliknięciu górnego menu Popraw. media/e-pomoc/Zdjecia/2173/7s. png"/>

    W zakładce Podstawowe można m. in. określić Status dokumentu, dzięki któremu można przykładowo domyślnie wycofać skutek magazynowy na fakturach sprzedaży (nie będą tworzyły się WZ), wpisać miejsce wystawienia dokumentu, określić domyślną transakcję handlową, czy też określić podstawowe informacje tworzonych korekt na podstawie faktur sprzedaży. media/e-pomoc/Zdjecia/2173/2173/2s. png"/>

    Ponadto warto zwrócić uwagę na sekcję Walutowość, w której można określić Domyślną walutę oraz Kursy. Więcej o kursach walut można przeczytać w innym temacie e-Pomocy technicznej tutaj. media/e-pomoc/Zdjecia/2173/2173/3s. png"/>

    W zakładce Ceny i przeliczenie dokumentu warto zwrócić uwagę na przeliczanie pozycji, które określa:

    – czy cena netto ma się przeliczać od ceny brutto, czy odwrotnie,
    – Ceny na dokumencie, gdzie można wybrać cennik, z którego będą korzystały wszystkie nowo stworzone faktury sprzedaży,
    – sekcję Płatności, która pozwala na konfigurację widoczności poszczególnych form płatności i rodzajów rozrachunków.

    ​​
    Przypomnienie! Dokładniejsze opisy danych modułów znajdują się pod klawiszem F1, który wyświetla pomoc kontekstową. Przykładowo, gdy osoba pracująca na programie Subiekt nexo jest w module Sprzedaż i naciśnie na klawiaturze przycisk F1, wyświetli się pomoc związana właśnie z tym modułem.

    Temat należy do Zbioru zagadnień e-Pomocy istotnych przy konfigurowaniu i rozpoczęciu pracy z Subiektem nexo.

    Każda zmiana systemu w firmie niesie za sobą przeorganizowanie i optymalizację procesów. Praca ma stać się szybsza i łatwiejsza. Dzięki systemowi do zarządzania firmom będziesz mieć kontrolę nad pracownikami, procesami oraz finansami swojej firmy. Chcemy pokazać Ci, że rozpoczęcie pracy z systemem Firmao to nic trudnego i każdy może efektywnie posługiwać się w tym narzędziem.

    Dodaj do systemu współpracowników

    Firma bez ludzi nic nie znaczy. To nie tylko osoby wykonujące powierzone czynności, ale także dzięki nim budujesz wizerunek firmy oraz opinię o marce. Zadbaj, aby zapoznali się z systemem w trakcie okresu testowego i uczestniczyli w prezentacji online. Zaproś współużytkowników do systemu, aby mogli efektywnej pracować poprzez zlecanie im zadań oraz dostęp do rzetelnej bazy wiedzy. Zobacz, jakie to proste: 

    Dodaj logo firmowe oraz skonfiguruj swoje ustawienia

    Aspekty wizualne są niezmiernie ważne w przypadku codziennej pracy dla nas samych oraz naszych kontrahentów. Pamiętaj, aby dodać logo firmowe do systemu. Dzięki temu pracownicy będą mieć poczucie przynależności do zespołu, a Twoi klienci otrzymają dokumenty z Twoim logo. Zmień także ustawienia tła oraz wyglądu menu. Niby drobnostka, ale warto nie męczyć wzroku i mieć przejrzysty wygląd systemu. Obejrzyj film, aby wiedzieć jak to zrobić: 

    Dodaj skrzynkę e-mail

    Kontakt z klientami oraz partnerami jest niezbędny do prowadzenia biznesu. Dzięki podpięciu swojej skrzynki mailowej nie będziesz musiał więcej korzystać z innym programów. Zacznij korzystać z kompleksowego narzędzia, które zsynchronizowane jest z Twoją skrzynką i umożliwi Ci szybki kontakt z klientem. W systemie znajdziesz całą ewidencję korespondencji z klientami. Praca z systemem pozwoli Ci na szybką reakcję na wiadomość. Już teraz zapoznaj się z tutorialem: 

    Dodaj stopkę mailową i stwórz szablony mailowe

    Być może uznasz, że rozpoczęcie pracy z systemem jest pracochłonne i czasochłonne, jednak wiele funkcji, które ustawione raz pozwolą na ułatwienie codziennych obowiązków. Dodaj stopkę do swojej skrzynki mailowej, aby spersonalizować wiadomości. Poza danymi personalnymi, możesz dodać logo firmy lub dane kontaktowe. Stwórz także szablony typowych wiadomości, aby nie musieć każdorazowo pisać identycznej treści. Nie dość, że zaoszczędzisz czas to jeszcze unikniesz błędów. Poznaj sposób na edycję:

    Zaimportuj dotychczasowe dane

    W obecnym świecie trudno prowadzić firmę wykorzystując jedynie „kartkę i długopis”. Rozpoczynając pracę na nowym systemie powinieneś mieć stały dostęp do dotychczasowych danych i dokumentów. W tym celu zaimportuj potrzebne dane do systemu, aby móc z nich korzystać i mieć wiarygodną, uzupełnioną bazę danych swojej firmy. Zobacz, jak przygotować plik oraz zaimportować go do systemu:

    Nie bój się zmian i ułatwij sobie pracę z wielofunkcyjnym systemem. Pomożemy Ci poznać i dostosować system do Twoich potrzeb. Już teraz załóż konto.

    CRM dla firmy fotowoltaicznej

    System Firmao został stworzony z myślą o wspomaganiu procesów w Twojej firmie. Z... czytaj dalej

    Zarządzanie przedsiębiorstwem przy pomocy systemu CRM

    Zarządzanie przedsiębiorstwem przez lata było bardzo popularnym tematem. Nic dziwnego, nie od dziś... pl/blog/zarzadzanie-przedsiebiorstwem-i-system-crm/">czytaj dalejJak wybrać system CRM?

    Kiedy dochodzisz do wniosku, że twoja organizacja nie jest już w stanie poradzić... pl/blog/wybor_programu_crm/">czytaj dalejCRM dla biura rachunkowego

    Nowoczesne oprogramowanie informatyczne jest przydatne w różnych sferach życia. W końcu każdego dnia... pl/blog/oprogramowanie-crm-dla-biura-rachunkowego/">czytaj dalej

    Wypróbuj bezpłatnie Firmao

    Rozpoczęcie pracy z systemem Frigidaire Cpgs3085kf7

    Bezpośredni link do pobrania Rozpoczęcie pracy z systemem Frigidaire Cpgs3085kf7

    Starannie wybrane archiwa oprogramowania - tylko najlepsze! Sprawdzone pod kątem złośliwego oprogramowania, reklam i wirusów

    Ostatnia aktualizacja Rozpoczęcie pracy z systemem Frigidaire Cpgs3085kf7